Časté dotazy našich zákazníků
Časté dotazy
Zde se budou zobrazovat odpovědi na Vaše nejčastější dotazy a připomínky.
Jak můžu zájezd zaplatit?
U nás na centrále v Třinci lze platit pouze v hotovosti případně převodem (platební údaje spolu se splatnostmi jsou uvedené na smlouvě).
Kdy dostanu pokyny?
Pokyny zasíláme na uvedený email nebo poštou (pokud jste uvedli adresu) 7-5 dní před odjezdem.
Jsem pojištěná přes CK?
Zda jste si přikoupili k zájezdu i námi nabízené pojištění, zjistíte na cestovní smlouvě (pojištění - ANO a částka v objednaných službách) a již se dále pojišťovat nemusíte.
Dostanu kartičky pojištění?
Ano, pokud jste se u nás pojistili - kartičky vám rozdá průvodce v autobusu.
Co znamená "místenka" ? Budu mít místo v autobusu?
Přikoupení místenky není povinné, jedná se pouze o zpoplatněné konkrétní místo dle přání klienta a obsazenosti autobusu (většinou ve přední části, které bude mít klient zaručené po celou dobu zájezdu).
Na pokynech píšete, že cena zahrnuje pojištění CK?
Ano, toto pojištění je ze zákona dané a máte ho již v ceně zájezdu, jedná se o pojištění cestovní kanceláře proti úpadku.
Kolik si mám s sebou vzít peněz?
Doporučenou částku vždy píšeme do pokynů, ale každý z nás má jiné potřeby a možnosti, proto si berte finance dle vlastního uvážení.
Na stránkách vidím nižší cenu, než jste mi potvrdili?
V termínech se vždy ukazují ceny OD té nejnižší částky, většinou pro 4 nebo 3lůžkový pokoj obsazený všemi osobami, který je levnější než 1 a 2lůžkový. Je třeba vždy rozkliknout daný pokoj a počet osob a zaktualizovat cenu.
Přišel mi e-mail se zrušením rezervace, já mám už však zaplacenou zálohu?
Rezervační systém vždy po půlnoci automaticky zasílá upozornění, pokud rezervace není úplná - v tomto případě většinou chybí podepsaná smlouva.